«دوشنبه» میزبان همایش تجاری کارآفرینان تاجیک و قزاق

«دوشنبه» میزبان همایش تجاری کارآفرینان تاجیک و قزاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، فردا هیأتی از کارآفرینان قزاقستان به ریاست معاون وزیر تجارت و همگرایی این کشور وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان می‌شود.

سفر هیأت کارآفرینان قزاقستان در چارچوب پنجمین نشست مشورتی سران کشورهای آسیای مرکزی انجام می‌شود و شامل 15 شرکت قزاقی فعال در صنایع غذایی، ساختمانی، نفت، شیمیایی، فناوری اطلاعات، داروسازی و غیره خواهد بود که در حال حاضر به تاجیکستان کالا صادر می‌کنند یا قصد صادرات محصولات به تاجیکستان را دارند.

ساعت 9 صبح 12 سپتامبر با هدف ایجاد تماس‌های مستقیم و تشدید روابط تجاری بین کارآفرینان تاجیک و قزاق، در محل هتل «هیلتون» شهر دوشنبه برگزاری همایش مشترک تجاری با مشارکت دوایر کسب و کار دو کشور برنامه‌ریزی شده است.

انتظار می‌رود با توجه به فعالیت محافل تجاری این رویداد بستری برای گسترش فرصت‌های تجاری دو کشور، تبادل تجربیات و گسترش ارتباطات بین کارآفرینان تاجیک و قزاق و همچنین تحکیم و توسعه همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های مختلف اقتصادی خواهد بود.

پایان پیام/ح

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.