فردیناند: تن هاخ می‌خواهد سانچو را تحریک کند تا عملکرد مثبتی به نمایش بگذارد

طرفداری | ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است که اریک تن هاخ پس از انتقاد از عملکرد تمرینی جیدون سانچو، به دنبال واکنشی از این بازیکن است.

پس از شکست ۳-۱ منچستریونایتد مقابل آرسنال، اریک تن هاخ در پاسخ به سوالی در مورد جیدون سانچو، این بازیکن را به کم‌کاری در تمرینات محکوم کرده و گفت که او در حد استانداردهای منچستریونایتد ظاهر نشده است که این اظهارنظر تن هاخ، واکنش سانچو را در پی داشت. سانچو بلافاصله پاسخی را شبکه‌های اجتماعی منتشر و تاکید کرد که او را قربانی می‌کنند و عملکردش به اندازه کافی خوب بوده است. این دو احتمالاً در روزهای آینده با یکدیگر گفتگو خواهند کرد، اما به نظر می‌رسد که هر دو روی موضع خودپافشاری می‌کنند. فردیناند در مورد این اتفاق به TNT Sports گفت:

فکر می‌کنم او [تن هاخ] می‌خواهد بازیکن خود را تحریک کند، تا عملکرد مثبتی در زمین داشته باشد و به طور مداوم آن را تکرار کند. او راه‌های مختلفی را امتحان می‌کند، و این راه دیگری است تا واکنشی از بازیکنش دریافت کند. همه مدیران این کار را به شیوه متفاوتی انجام می‌دهند.

فردیناند بر این باور است که در شرایطی که اکثر بازیکنان تیم در بازی‌های ملی حضور دارند، سانچو و تن‌هاخ باید با یکدیگر گفتگو کرده و به نفع باشگاه کار کنند. او افزود:

باید گفتگویی بین سرمربی و بازیکن انجام شود چرا که هر دو علنا در مورد یکدیگر صحبت کرده‌اند. در حال حاضر موضوع این است که چه چیزی برای منچستریونایتد، سانچو و سرمربی بهتر است. آنها باید بین خودشان تصمیم بگیرند و گفتگویی آزاد و صادقانه داشته باشند. فکر می‌کنم تن هاخ می‌خواهد سانچو را تحریک کند تا بهترین بازی خود برای یونایتد را به نمایش بگذارد. رایان گیگز: صحبت های علنی تن هاخ آخرین حربه او برای این بود که سانچو بالاخره به خود بیاید

منبع: پارس فوتبال