تعاونی‌ها به سمت فعالیت‌های دانش بنیان سوق داده شوند

تعاونی‌ها به سمت فعالیت‌های دانش بنیان سوق داده شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر شنبه در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر گیلان، اظهار کرد: موضوع تعاون برگرفته مفاهیم دینی و قرآنی است و از ارزش و اهمیت والایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه توجه به تعاون، همراهی و مشارکت موجب خیر و برکت در کارها می‌شود، افزود: ارزش معنوی تعاون وصف ناشدنی است و این مهم باید در لایه‌های مختلف جامعه بسط و گسترش داده شود.

استاندار گیلان با اشاره به نگاه راهبردی دولت سیزدهم به تعاون، بیان کرد: توجه به تعاون و پرداخت به مسائل پیرامون آن باید در اولویت مدیران استانی قرار گیرد.

عباسی با تاکید بر لزوم فعال سازی تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف، بیان کرد: سهم تعاون در بخش اشتغال، مسکن و اقتصاد و دیگر بخش‌های مهم جامعه باید مشخص شود.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های گیلان تقویت می‌شوند، افزود: نگاه راهبردی به بخش تعاون گیلان باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بکارگیری از ظرفیت‌های مردمی در بخش توسعه صادرات و تجارت، بیان کرد: تعاونی‌ها حلقه واصله خوبی برای گسترش مشارکت مردمی در حوزه تجارت و فعالیت‌های تجاری و اقتصادی هستند.

عباسی با بیان اینکه تعاونی‌ها به سمت فعالیت‌های دانش بنیان سوق داده شوند، گفت: نگاه علمی و دانش پایه به مسائل گره بسیاری از مشکلات را باز می‌کند.

منبع: مهر