کشف ۱۵۶ کیلوگرم مواد مخدر در نی‌ریز فارس

کشف ۱۵۶ کیلوگرم مواد مخدر در نی‌ریز فارس

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رهام بخش حبیبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «نی‌ریز» با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند مقادیری تریاک را از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان انتقال دهند.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محور مورد نظر اعزام و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و همچنین گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت دستگاه وانت نیسان را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران انتظامی موفق شدند در نهایت این خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۱۵۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و روانه دادسرا شد، تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.