ولید رکراکی: سفیان امرابط را برای احتیاط از ترکیب کنار گذاشتیم

طرفداری | ولید رکراکی، سرمربی مراکش تایید کرد که سفیان امرابط، هافبک منچستریونایتد، کمی احساس ناراحتی می‌کرد و خروج او از تیم تصمیم احتیاطی بوده است. امرابط برای بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا مقابل لیبریا و بورکینافاسو در لیست تیم ملی مراکش قرار گرفته بود، با این حال، در میان گزارش‌هایی مبنی بر مصدومیت این بازیکن، منچستریونایتد عصر جمعه مصدومیت هافبک تازه وارد خود را تایید کرد.

در بیانیه‌ای که در وب‌سایت منچستریونایتد منتشر شد، این باشگاه تایید کرد که امرابط برای ارزیابی و درمان مصدومیت خود به کمپ تمرینی کارینگتون بازخواهد گشت. با توجه به رویکرد این باشگاه مبنی بر منتشر نکردن جزئیات مصدومیت بازیکنان خود، هیچ توضیح اضافه‌ای در مورد مصدومیت امرابط ذکر نشده است. رویکرد منچستریونایتد نگرانی‌های هواداران این تیم در مورد مصدومیت یکی دیگر از هافبک‌های این تیم را برطرف نکرده اما رکراکی تائید می‌کند که خروج امرابط تنها یک تصمیم احتیاطی بوده است. رکراکی گفت:

سفیان امرابط چیزی حس کرد. ما او را برای احتیاط از ترکیب کنار گذاشتیم، چرا که او به تازگی ماجراجویی جدید خود را در منچستریونایتد آغاز کرده است.

این بازیکن 26 ساله پس از انتقال قرضی از فیورنتینا در روز پایانی نقل و انتقالات، هنوز برای یونایتد به میدان نرفته اما امیدوار است که برای بازی آخر هفته آینده مقابل برایتون در دسترس باشد.

گفتنی است که بر اساس اعلام شب گذشته وزارت کشور مراکش زلزله‌ای به بزرگی 6.8 ریشتر در این کشور رخ داده و دست کم 800 کشته بر جای گذاشته است. امرابط در شبکه‌های اجتماعی برای آسیب دیدگان دعا کرد. مشخص نیست که آیا تیم ملی فوتبال این کشور مسابقات خود را برگزار خواهد کرد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال