بررسی نحوه تخصیص و تأمین ارز ترجیحی به کالاهای اساسی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در مجلس

بررسی نحوه تخصیص و تأمین ارز ترجیحی به کالاهای اساسی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا خبرگزاری فارس، جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌ شنبه هفته جاری برگزار می‌شود که وزیر جهاد کشاورزی روز دوشنبه مهمان این کمیسیون خواهد بود.

محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در جلسه روز دوشنبه از نحوه تخصیص و تأمین ارز ترجیحی به کالاهای اساسی و وضعیت نامناسب تنظیم بازار این کالاها در کشور به کمیسیون اقتصاد گزارش می‌دهد.

همچنین جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این هفته در روز یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه با موضوعات زیر برگزار می‌شود.

جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روز یکشبه: بررسی لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی سرخس اعاده شده از شورای نگهبان- بررسی لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی دوغارون اعاده شده از شورای نگهبان- لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی مازندران اعاده شده از شورای نگهبان- انتخاب نمایندگان داوطلب واجد شرایط با استناد به بند ۱ ماده ۲۱۶ قانون آیین نامه داخلی مجلس برای عضویت در هیئت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار.

جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روز دوشنبه: دعوت از وزیر جهاد کشاورزی برای استماع گزارش نحوه تخصیص و تامین ارز ترجیحی به کالاهای اساسی و توزیع در خصوص وضعیت نامناسب تنظیم بازار این کالاها در کشور- جلسه کارگروه تخصصی بررسی طرح نحوه مدیریت سهام دولت در شرکت مخابرات ایران و تعیین تکلیف ودایع مشترکین.

جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه: جلسه هیئت رئیسه کمیسیون برای بررسی اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح و امور نظارتی.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.