اف‌بی‌آی: سرویس‌های اطلاعاتی روسیه تهدیدی جدی علیه آمریکا هستند

اف‌بی‌آی: سرویس‌های اطلاعاتی روسیه تهدیدی جدی علیه آمریکا هستند – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کریستوفر ری رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی، اذعان کرد سرویس‌های اطلاعاتی روسیه همچنان در خاک آمریکا حضور دارند و تهدیدی جدی برای ما محسوب می شوند.

وی در پاسخ به خبرنگار روزنامه هیل اظهار کرد تهدیدات مرسوم سازمان اطلاعات ضدجاسوسی روسیه همچنان در مقیاسی وسیع ادامه دارد.

ری تصریح کرد ردپای سرویس اطلاعاتی روسیه و به همین ترتیب ردپای مقامات اطلاعاتی این کشور، همچنان به شکلی گسترده در خاک آمریکا به چشم می خورد.

این مقام آمریکایی خاطرنشان کرد این موضوعی است که همواره ما با آن برخورد داشته‌ایم و تلاش می کنیم تا در هر جایی که می توانیم مانع از آن شویم. واشنگتن در سال های اخیر گام های بسیار مثبت و چشمگیری را در این مسیر برداشته است.

این در حالی است که در ماه ژوئن، ماریا زابولوتسکایا معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، در یک سخنرانی در کمیته روابط این سازمان به میزبانی کشور خودش اظهار کرد سرویس های اطلاعاتی آمریکا، فشارهای روانی را بر کارکنان نمایندگی روسیه در این سازمان جهانی وارد می آورند.

وی تصریح کرد ایالات متحده به اعمال قوانین و محدودیت ها با هدف کاهش تاثیرگذاری تعامل بین دیپلمات های روسیه و سازمان ملل، ادامه می دهند. به طور خاص، تلاش برای استفاده از سرویس اطلاعاتی محلی شدت گرفته است.

کشف جسد مامور سابق اف‌بی‌آی و جاسوس روسیه در زندان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.