کاهش شدت گرمای هوا طی امروز و فردا در آسمان مازندران

کاهش شدت گرمای هوا طی امروز و فردا در آسمان مازندران

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد آسمانی گرم و شرجی بودیم به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا مربوط به گلوگاه، ساری و آمل با ۳۵ درجه به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه امروز در ارتفاعات استان رگبارهای پراکنده اتفاق میفتد، افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا با تقویت ناپایداری انتظار داریم در برخی ساعت شاهد افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق باشیم که میزان بارش چندان قابل ملاحظه نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: از لحاظ دمایی طی امروز و فردا کاهش نسبی هوا را شاهد هستیم ولی باتوجه به شرجی بودن هوا دمای احساسی کماکان بالا است.

اسدی با اعلام اینکه طی روزهای تاسوعا و عاشورا نیز جو پایداری حاکم می‌شود، تصریح کرد: انتظار داریم شاهد افزایش دما باشیم که در مناطق مرکزی و شرقی این افزایش دما محسوس خواهد بود.

وی یادآور شد: البته طی روزهای پایانی هفته جاری باتوجه به شرایط فصلی در ارتفاعات احتمال رگبار پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

معاون هواشناسی مازندران گفت: دریای مازندران از امشب مواج پیش‌بینی می‌شود و تا روز پنج‌شنبه برای شنا مناسب نیست.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.