قیمت حدودی سامسونگ گلکسی S23 FE منتشر شد؛ منتظر افزایش قیمت غیرمنتظره باشید!

یک افشاگر مشهور با نام Abhishek Yadav جزئیات مربوط به قیمت‌‌گذاری گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S23 FE در بازار هندوستان را اعلام کرد.

به گفته این افشاگر، مدل‌هایی از گلکسی S23 FE با 128 و 256 گیگابایت حافظه فلش به‌ترتیب 55 هزار و 60 هزار روپیه قیمت‌گذاری می‌شوند. این ارقام به‌ترتیب تقریبا معادل با 660 و 720 دلار هستند.

برای مقایسه جالب است بدانید که سامسونگ گلکسی S21 FE با قیمت‌‌گذاری 600 دلاری در ایالات‌متحده عرضه شد. بنابراین به‌نظر می‌رسد که قیمت‌گذاری گوشی جدید به میزان محسوسی افزایش خواهد یافت.

اما مشکل اینجاست که گلکسی S23 که در اوایل سال جاری میلادی روانه بازار شد؛ با پرداخت مبلغ 800 دلار یا حتی ارزان‌‌تر در کشور هندوستان قابل خریداری است. این در حالیست که سامسونگ گلکسی S23 به لحاظ کارآیی و عملکرد یک سر و گردن بالاتر از گلکسی S23 FE قرار دارد.

بر اساس داده‌های اولیه سامسونگ گلکسی S23 FE مجهز به نمایشگر داینامیک آمولد 6.4 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی، سیستم دوربین پشتی با سنسورهای 50، 12 و 8 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی خواهد بود.

با توجه به فهرست مشخصات لو رفته به‌نظر می‌رسد که گلکسی S23 FE از مشخصاتی مشابه با گلکسی A54 و قیمت‌گذاری نزدیک به گلکسی S23 برخوردار خواهد بود.

این مطلب را نیز بخوانید: لیست قیمت گوشی‌‌های سامسونگ در بازار ایران این مطلب را نیز بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ در رده‌های قیمتی مختلف

اکنون این پرسش مطرح می‌شود که با توجه به توضیحات فوق، چه تعداد از کاربران به این دستگاه علاقه‌مند خواهند شد؟ Abhishek Yadav پیش از این برای نخستین بار قبل از معرفی گوشی‌های شیائومی Mi 10T، شیائومی Mi 10T پرو و شیائومی Mi 10T لایت جزئیات دقیقی را در رابطه با این دستگاه‌ها منتشر کرد.

نوشته قیمت حدودی سامسونگ گلکسی S23 FE منتشر شد؛ منتظر افزایش قیمت غیرمنتظره باشید! اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.