آموزش تفکیک پسماند به شهروندان منطقه ۲۱ با هدف تغییر سبک زندگی و کاهش حجم زباله

آموزش تفکیک پسماند به شهروندان منطقه ۲۱  با هدف تغییر سبک زندگی و کاهش حجم زباله     به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "حمید رضا محمودیان" با اعلام خبر فوق گفت: با هدف بازگشت مجدد مواد به چرخه طبیعت و تغییر سبک زندگی و کاهش حجم زباله آموزشگران این اداره اقدام به آموزش تفکیک از مبدا پسماند به ۱۵۶ شهروندان و کارکنان در نانوایی ها و اطلاع رسانی به شهروندان جنب غرف بازیافت و توزیع ۴۵۷ کیسه زیست تجزیه پذیر به شهروندان در بازارچه، تره بار و ۲ عدد کارتن پلاست ۶۰ لیتری کردند.

وی همچنین در ادامه گفت: برگزاری کلاس آموزشی به بانوان در خصوص معرفی غرف بازیافت، آموزش و توزیع کارتن پلاست به ۹۴ مراکز اداری و تجاری، آموزش به نمازگزاران با محوریت معرفی خانه گلماند در مساجد از دیگر اقدامات آموزشگران منطقه است.

محمودیان در پایان از بازدید مخازن و جمع آوری پسماند خشک سطح نواحی، راسته های تجاری، آموزش چهره به چهره ۶۴ خانوار و بررسی و احصا مشکلات غرف، اورهال و تجهیز غرف، رسیدگی به پیام های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ نیز سخن گفت.

منبع: اکونا پرس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.