طرح آبرسانی «فدک» در خوزستان در دست اجرا است

طرح آبرسانی «فدک» در خوزستان در دست اجرا است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های ایذه و باغملک تاکید کرد: تأمین آب آشامیدنی و کشاورزی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان‌ها بسیار مهم و اساسی است.

وی با اشاره به اینکه طرح «فدک» یکی از مهمترین طرح‌های آبرسانی در خوزستان است و این موضوع به طور جدی پیگیری می‌شود، افزود: این طرح با هدف آبرسانی به شهرستان‌های ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در دست اقدام است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همگرایی کنند تا طرح مذکور با حداقل زمان به اتمام برسد و سازمان آب و برق خوزستان باید در زمینه اجرای آن به طور جدی پیگیری کند.

حسینی محراب بیان کرد: علاوه بر طرح فدک نیز طرح‌های آبرسانی «غدیر» و «کوثر» در خوزستان در حال اجراست که تکمیل این طرح‌های مهم در دستور کار هیئت دولت قرار دارد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.