اولین بارانداز گل های تزیینی در فارس راه اندازی می شود

اولین بارانداز گل های تزیینی در فارس راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی خادمی سه شنبه در جلسه بررسی امکان‌سنجی و نیازسنجی پرورش و تولید گل تزئینی شاخه در شیراز بیان کرد: هم اینک در فارس ۶۸ گلخانه تولید و پرروش گل تزئینی شاخه‌ای فعالیت دارد و در مجموع ۳۵ هکتار زمین نیز به گلخانه‌های کشت گل‌های تزئینی اختصاص یافته است.

او ضمن تاکید بر لزوم ارتقای جایگاه پرورش، تولید و عرضه گل‌های تزئینی شاخه‌ای در بازارهای داخلی و خارجی، ادامه داد: بر این اساس نخستین بارانداز گل‌های تزئینی شاخه‌ای استان با همکاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، برنامه‌ریزی اداره کل تعاون روستایی و عاملیت شرکت تعاونی گلخانه داران روستایی در فارس راه اندازی می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهار کرد: این اقدام اشتغال محور ضمن پایان دادن به سردرگمی تولید کنندگان گل شاخه‌ای در بازاریابی، شرایط مساعدی برای تجمیع محصولات تولیدی گلخانه‌های گل شاخه‌ای در شیراز فراهم می‌کند و زمینه راهیابی این محصولات با ارزش افزوده بالا به بازارهای ملی و بین المللی را نیز فراهم خواهد کرد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.