جسد مرد میانسال از درون چاهی در روستای پیرواش خارج شد

 جسد مرد میانسال از درون چاهی در روستای پیرواش خارج شد

گرگان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از بیرون آوردن جسد مرد میانسال از درون چاه کشاورزی روستای پیرواش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی الرضا صفری اظهار کرد: یک مورد حادثه سقوط در چاه در روستا پیرواش به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی گرگان تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک با خودرو جرثقیل و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: حادثه در یک چاه کشاورزی در زمین‌های اطراف روستا رخ داده که پیکر بی جان مرد میانسالی درون چاه کشاورزی در حدود ۲۰ متر توسط اهالی روستا مشاهده، و متعاقباً پس از اطلاع به عوامل نیروی انتظامی، جهت بیرون کشیدن جسد به سامانه ۱۲۵ نیز هماهنگ شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: آتش‌نشانان به سرعت ایمن‌سازی لازم را انجام داده و با کمک قلاب خودرو امداد جرثقیل و پس از بستن تجهیزات لازم وارد چاه شده و بعد از مدتی موفق به خروج آن فرد از داخل چاه شدند.

وی افزود: پس از خروج از داخل چاه، جسد جهت پیگیری مراحل قضائی تحویل عوامل انتظامی شد.

کد خبر 5882175









منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.