احتمال وقوع توفان لحظه ای در غرب و مرکز استان تهران

احتمال وقوع توفان لحظه ای در غرب و مرکز استان تهران

تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران از احتمال وقوع توفان لحظه ای در غرب و مرکز این استان خبر داد.

مازیار غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر از وزش باد شدید و گرد و خاک در استان تهران خبر داد و افزود: از بامداد یکشنبه سرعت وزش باد در نواحی غربی، جنوب غربی و حتی نواحی مرکزی استان تهران افزایش پیدا می‌کند، که می‌تواند، منجر به افزایش گرد و خاک در استان تهران استان‌های همجوار شود.

وی گفت: در روز یکشنبه نیز در بیشتر ساعات روز شاهد وزش بادهای پر سرعت و برخی اوقات نیز وقوع توفان لحظه‌ای در استان تهران خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران اضافه کرد: این وضعیت تا روز دوشنبه تداوم خواهد داشت، اما هرچه به سوی دوشنبه پیش می‌رویم، انتظار داریم، از سرعت وزش باد کاسته شود.

غلامی افزود: این وضعیت بیشتر در ملارد، قدس، شهریار، اسلامشهر، رباط کریم و غرب شهر تهران رخ می‌دهد و به تدریج به مناطق مرکزی و حتی در شب یکشنبه به شمال شرق استان تهران در فیروزکوه مشاهده می‌شود.

کد خبر 5882454









منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.