گیلانی‌ها این هشدار را جدی بگیرند

ايسنا : مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و تصریح کرد: شاهد تقویت فعالیت سامانه بارشی از پیش از ظهر فردا تا عصر دوشنبه خواهیم بود. گیلانی‌ها این هشدار را جدی بگیرند

مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش سه تا پنج درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و بیان کرد: بارندگی رگباری و شدید و وزش باد شدید طی فردا و پس فردا مورد انتظار است.

محمد دادرس، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان بین ۱۲ و ۳۲ درجه سیلسیوس در نوسان است.

هوای این شهر وارد شرایط خطرناک شد

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت تناوبی سامانه ناپایدار تا اواخر هفته در منطقه دانست و افزود: طی این مدت شرایط برای تداوم ابرناکی و مه آلودگی و وزش باد و بارندگی فراهم خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و تصریح کرد: شاهد تقویت فعالیت سامانه بارشی از پیش از ظهر فردا تا عصر دوشنبه خواهیم بود.

دادرس، از کاهش سه تا پنج درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و بیان کرد: بارندگی رگباری و وزش باد شدید و مه آلودگی و رعد و برق و تگرگ از دیگر پدیده های مورد انتظار طی فردا و پس فردا خواهد بود.

وی از احتمال آبگرفتگی منطقه ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب موقتی و برخورد صاعقه خبر داد و اضافه کرد: بیشینه ارتفاع موج در سواحل استان طی فردا و پس فردا بین یک و نیم تا دو و نیم متر پیش بینی می شود.

منبع: دنيای اقتصاد

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.