بیش از 48 هزار نفر از قزوین در سامانه سماح ثبت نام کردند

بیش از 48 هزار نفر از قزوین در سامانه سماح ثبت نام کردند

بشیر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقبال مردم قزوین از سفر پیاده روی اربعین از طریق ثبت در سامانه سماح اظهار کرد: در سال جاری شاهد افزایش ثبت نام زائرین در این سامانه به نسبت سال گذشته بوده‌ایم.

وی افزود: در سال جاری حدود ۴۸ هزار ۵۳۱ نفر از هم استانی‌های ما برای حضور در پیاده روی عظیم اربعین در سمانه سماح به طور قطعی ثبت نام کردند.

مدیر حج و زیارت استان قزوین ادامه داد: با توجه به آمار ثبت نام ۴۰ هزار نفری سال گذشته، امسال بیش از ۸ هزار نفر افزایش ثبت نام زوار را داشتیم.

وی از ارائه خدمات به زوار اربعین نیز خبر داد و عنوان کرد: امسال در از عمود ۴۰۰ تا ۵۵۰ طریق که منطقه حیدریه نجف را تشکیل می‌دهد و همچنین در منطقه شمالی کربلای معلی در ۶ ایستگاه حضور داشتیم.

سلیمی در پایان یادآور شد: بیش از ۶۰ نفر نیرو در این ایستگاه‌ها به بیش از ۱۰ هزار زوار ایرانی خدمات امدادی و راهنمایی ارائه کردند.

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.