آغاز عملیات بازسازی و مقاوم‌سازی کتابخانه عمومی «روزبه»

آغاز عملیات بازسازی و مقاوم‌سازی کتابخانه عمومی «روزبه»

محمد رضاخانی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در گفت‌وگو با فارس از آغاز عملیات اجرایی بازسازی و مقاوم‌سازی کتابخانه عمومی «روزبه» در زنجان خبر داد.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه کتابخانه روزبه در سال 1377 تاسیس شده است، گفت: این کتابخانه به دلیل مشکلات عمرانی از قبیل ترک‌ها و نشست ساختمان نیاز به مقاوم‌سازی و بهسازی داشته و در سال‌های اخیر صرفا بخش امانت کتاب آن فعال بوده است.
وی با بیان اینکه تامین نشدن اعتبار مالی از دلایل عدم بازسازی این کتابخانه تاکنون بوده است، افزود: پیرو پیگیری‌های صورت گرفته و با مساعدت استاندار محترم زنجان، اعتبار لازم برای بازسازی و مقاوم‌سازی کتابخانه روزبه تامین شده و پروژه به پیمانکار تحویل داده شده است.
رضاخانی با اشاره به ارائه خدمات نوین در کتابخانه‌های عمومی، اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید نهاد کتابخانه ها، ایجاد خدمات نوین و تمرکز بر نیازهای فرهنگی و مطالعاتی منطقه، کتابخانه استاد رضا روزبه نیز بعد از بازطراحی بر ارائه خدمات ویژه مادران و کودکان متمرکز خواهد شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود طی سال آتی عملیات بازسازی به پایان برسد و کتابخانه در فضایی جدید آماده بهره برداری شود.

پایان پیام/2308

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.