کشف3۶ هزار لیتر سوخت قاچاق درآذربایجان‌غربی

کشف3۶ هزار لیتر سوخت قاچاق درآذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان اظهارداشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان‌غربی در راستای طرح مقابله با کالای قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر این که شخصی اقدام به دپو و نگهداری فرآورده های نفتی غیر مجاز در گمرک بازرگان کرده است ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: : پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی و دعوت از ماموران شرکت نفت اکیپ گشت خودرویی با ماموران پلیس امنیت اقتصادی گمرک بازرگان به محل اعزام و در بازرسی از از محل های شناسایی شده ، بیش از ۳۶ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه یادآور شد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه پلیس برخورد قاطعانه با مجرمین قاچاق و اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با شماره گیری سامانه ۱۱۰ پلیس را در این مأموریت یاری کنند.

پایان پیام

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.