پاداش مدال آوران قزوینی بازی های آسیایی هانگژو چقدر خواهد بود؟

پاداش مدال آوران قزوینی بازی های آسیایی هانگژو چقدر خواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی در آیین بدرقه کاروان آسیایی و پارآسیایی استان قزوین به مسابقات هانگژو چین اظهار کرد: ورزشکاران ارزشمندترین داشته های استان قزوین در عرصه های ملی می‌باشند و وجود جوانان ملی پوش و افتخار آفرین نشان دهنده از توجه ویژه استان و مردم به مسئله ورزش است.

وی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای مدال آوران مسابقات آسیایی و پارآسیایی پیش رو، افزود: ورزشکارانی که در مسابقات هانگژو، مدال طلا بگیرند مبلغ ۱ میلیارد و پانصد میلیون ریال، ورزشکاران دارنده مدال نقره ۱ میلیارد ریال و صاحبان برنز ۷۰۰ میلیون ریال هدیه دریافت خواهند کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: البته این مبالغ برای ورزشکاران اهمیت چندانی ندارد و مهم افتخاری است که کسب می کنند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می‌آورند.

این مسوول ادامه داد: در صورت کسب مدال طلا توسط تمامی اعضای کاروان استان قزوین در بازی های آسیایی و پارآسیایی هانگژو، جوایز افزایش پیدا می کند و به تمامی ورزشکاران مبلغ ۳ میلیارد ریال پاداش تعلق خواهد گرفت.

وی بیان کرد: افتخار آفرینی ورزشکاران استان قزوین مختص به مسابقات آسیایی نیست و بارها شاهد بر سکو ایستادن ورزشکاران این خطه در عرصه های مختلف بوده ایم.

اعلایی خاطرنشان کرد: کاروان آسیایی استان بدانند که حمایت مسوولین و دعای مردم بدرقه راهشان خواهد بود تا آن ها با ارائه بهترین عملکرد، بار دیگر مایه غرور مردم و سربلندی کشورمان باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس