رسمی؛ قرارداد نیکولاس پپه با آرسنال فسخ شد

طرفداری | آرسنال روز گذشته قرارداد نیکولاس پپه، گران‌ترین خرید باشگاه پیش از دکلان رایس، را فسخ کرد و به این وینگر اجازه داد تا به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

آرسنال در سال 2019، با 72 میلیون پوند نیکولاس پپه را از لیل فرانسه به خدمت گرفت، اما با جدایی او چیزی از هزینه او را جبران نشد و این ملی پوش ساحل عاجی به صورت رایگان به ترابزون سپور ترکیه پیوسته است. په په زیر نظر اونای امری، سرمربی سابق توپچی‌ها، شروع خوبی در آرسنال داشت اما پس از ورود میکل آرتتا به سختی در ترکیب این تیم جا افتاد و از اکتبر 2021 هیچ مسابقه‌ لیگ برتری را از ابتدا آغاز نکرد. او فصل گذشته به صورت قرضی به نیس فرستاده شد.

هنوز یک سال از قرارداد پپه باقی مانده بود اما آرسنال تصمیم گرفت به جای استفاده از او به عنوان جانشین بوکایو ساکا، قرارداد او را فسخ کند. باشگاه لندنی در بیانیه‌ای اعلام کرد:

در آرسنال همه از نیکولاس به خاطر همکاری در دوران حضورش تشکر می‌کنند و برای او آرزوی موفقیت داریم. نیکولاس پپه بدترین خرید تاریخ آرسنال؟ رسمی؛ نیکولاس پپه به ترابزون سپور پیوست

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.