ارائه ۱۱۲ هزار خدمت درمانی هلال احمر خراسان جنوبی در اربعین

ارائه ۱۱۲ هزار خدمت درمانی هلال احمر خراسان جنوبی در اربعین

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی کاوسی صبح یکشنبه با اشاره به خدمات هلال احمر در ایام اربعین بیان کرد: امسال جمعیت هلال احمر کشور با بیش از ۸۰ پایگاه و درمانگاه و مرکز درمانی در ورودی مرزها و داخل عراق به زائران مراسم جهانی اربعین امدادرسانی و خدمات رسانی کرد.

وی با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات مختلف بهداشتی، درمانی و امدادی ۱۶۲ پزشک، پرستار و امدادگر از خراسان جنوبی در قالب تیم های هلال احمر به عراق اعزام شدند، افزود: طی فعالیت دو درمانگاه در کاظمین و حضور دو پزشک و پرستار در سامرا، بیش از ۱۱۲ هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره مند شدند.‌

کاوسی با اشاره به ابراز رضایت رئیس جمعیت هلال احمر، استاندار خراسان جنوبی و دیگر مسئولان و زائران از خدمات هلال احمر در عراق بیان کرد: امید است بتوانیم با بهره گیری از تجارب امسال، طی سال های آینده گام های بزرگ تری برای خدمت به زائران حسینی برداریم.

بنا به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، نیروهای هلال احمر شامل پزشک، پرستار و نجاتگر اعزامی به کاظمین، روز گذشته به خراسان جنوبی بازگشتند.

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.