تعلق یک هزار میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به چهارمحال و بختیاری

تعلق یک هزار میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خالدی فر ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: افتخار امروز ما بر این است که همه پزشکان از خود استان هستند و مردم برای ارتباط‌گیری با پزشک مشکلی ندارند.
وی تصریح کرد: امروز دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان کاشانی به مرکز پیوند کبد در غرب کشور تبدیل شده که این افتخاری برای نیروهای بومی و پراستعداد است.
خالدی فر با اشاره به اینکه جلسات هیئت رئیسه دانشگاه را در همه مناطق استان برگزار می‌کنیم بیان داشت: ما همه مشکلات را از نزدیک رصد و در حد امکان حل می‌کنیم.
وی با اذعان بر اینکه بیش از یک هزار میلیارد تومان در دولت ۱۳ تجهیزات پزشکی به این استان تعلق گرفته است گفت: در حال حاضر این استان مجهز به ۶ دستگاه ام. آر. آی شده است.
خالدی فر یادآور شد: آخرین مدل دستگاه سی تی آنژیو کشور وارد استان شده است.
وی خاطر نشان کرد: شهرستان بن و کیار به دستگاه دیالیز مجهز شده است و دو شبکه بهداشتی در خانمیرزا و فلارد مستقر شدند.
خالدی فر بیان داشت: از شنبه اخیر ۱۰ هزار دوز واکسن سه‌گانه وارد کشور شد و ۱۵ هزار دوز واکسن آنفلوانزا در داروخانه‌های غیر دولتی موجود است.
وی با بیان اینکه کرونا از فاز اپیدمی خارج شده است اذعان داشت: موردی از سویه جدید کرونا در کشور مشاهده نشده است اما باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.