ثبت 266 هزار آزمایش در آزادراه اصفهان-شیراز

ثبت 266 هزار آزمایش در آزادراه اصفهان-شیراز – اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید کیانپور اظهار کرد:‌ شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و به‌خصوص اداره کل استان فارس این شرکت با انجام بیش از 123 هزار مورد آزمایش کنترل کیفیت عملیات خاکی، 116 هزار مورد آزمایش کنترل کیفیت عملیات بتنی و همچنین ثبت 26 هزار و 391 مورد آزمایش کنترل عملیات آسفالتی و انجام سایر مطالعات اولیه و آزمایش های غیر مخرب، موفق شد سهم به سزایی در تکمیل و آماده سازی این بخش از پروژه مهم آزادراهی در کشور داشته باشد.

وی افزود: این شرکت با ارتقاء کیفی، کاهش هزینه‌ها و افزایش طول عمر مفید پروژه‌های عمرانی کشور نقش مهمی در تحقق اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در افزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی در کشور ایفا می‌کند.

وی با اشاره به نقش آفرینی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان فارس در این پروژه اضافه کرد: کاهش 130 کیلومتری مسیر، کاهش قابل توجه میزان مصرف سوخت، تکمیل بخش دیگری از کریدور آزاد راهی شمال- جنوب کشور و همچنین افزایش امنیت و طول عمر مفید پروژه از مزایای احداث این آزاد راه است که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز همگام با سایر ارکان پروژه ، نقش موثری در ارائه خدمات مشاوره، مطالعه و ارائه گزارش‌های آزمایشگاهی منطبق بر استانداردهای ملی و بین‌المللی در این پروژه ملی داشته است.

کیانپور گفت: طول این محور در محدوده استان فارس 235 کیلومتر است که خدمات این شرکت در قالب 7 واحد محلی آزمایشگاهی مستقر و 2 شعبه ارائه شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.