سارقان حرفه ای با ۷۱ فقره سرقت در خوی دستگیر شدند

سارقان حرفه ای با ۷۱ فقره سرقت در خوی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه مخابراتی و برق در شهرستان خوی که باعث ایجاد نارضایتی مردم در سطح شهر شده بود، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده، مأموران موفق شدند ۲ نفر از سارقان سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۷۱ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان با همکاری ۲ نفر دیگر معترف شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این خصوص ۴ متهم (۲ نفر سارق و ۲ نفر مال خر) دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقا امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.