حضور ۳۵واحد تولیدی در نخستین نمایشگاه فرصت‌های صادراتی قزوین

حضور ۳۵واحد تولیدی در نخستین نمایشگاه فرصت‌های صادراتی قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین گفت: ۳۵واحد تولیدی و صادرکننده در نخستین نمایشگاه فرصت‌های صادراتی قزوین به معرفی تولیدات خود می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی فرصت‌های صادراتی استان قزوین در سالن اجتماعات نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزارشد،‌ گفت: قزوین یکی از مراکز صنعتی کشور است که با توجه به این امر برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های استان قزوین در حوزه صادرات، تبادل اطلاعات، دانش و فناوری‌ها، آشنایی و تعامل متخصصان، افزایش همکاری‌ها و … فراهم می‌کند.

او با بیان اینکه این نمایشگاه با مشارکت شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین برگزار می شود، اظهارکرد: ۳۵واحد تولیدی و صادرکننده در گروه‌های کالایی صنعت ساختمان، مواد غذایی، لوازم خانگی، محصولات فلزی، آرایشی-بهداشتی، پلاستیک و … در این نمایشگاه به معرفی تولیدات خود می‌پردازند.

خورگامی گفت: شرکت آرمان تجارت مجری برگزاری نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان است.

این مسئول ادامه داد: نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان قزوین ۲۱شهریور با حضور استاندار قزوین، سفیر جمهوری اسلامی در ازبکستان و صربستان و نماینده اقلیم کردستان افتتاح می‌شود و تا چها روز ادامه دارد.

او افزود: امسال نمایشگاه فرصت‌های صادراتی به صورت عمومی برگزار می‌شود اما برای سال آینده به صورت تخصصی‌تر با رویکرد صادرات به عراق، روسیه و عمان هدف‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین اظهارکرد: همچنین در خصوص بهره‌وری هرچه بیشتر مشارکت‌کنندگان و انعقاد قراردادهای تجاری از نمایشگاه فوق، هماهنگی و رایزنی‌های لازم به‌منظور بازدید هیات‌های تجاری از کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه و … صورت گرفته و در مدت برگزاری نمایشگاه پذیرای متخصصان، تجار، بازرگانان و علاقه‌مندان از ساعت۱۶ تا ۲۲ جهت بازدید از نمایشگاه هستیم.

منبع: خبرآنلاین

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.