تأثیر باورنکردنی لیونل مسی در اینستاگرام/ دنبال‌کننده‌های صورتی‌ها ۱۵ برابر شد!

لیونل مسی

از زمان ورود مسی به لیگ MLS انقلابی در فوتبال آمریکا صورت گرفته است. از حضور پرشور هواداران گرفته تا سلبریتی‌هایی که برای تماشای هنرنمایی بهترین بازیکن جهان در ورزشگاه‌ها حاضر می‌شوند، این لیگ روزهایی را می‌بیند که قبلا هرگز تجربه نکرده بود. قیمت بلیت‌های بازی‌های اینترمیامی سر به فلک کشیده‌اند و فروش پیراهن‌های این تیم بی‌سابقه بوده است. حضور مسی نه تنها درآمد باشگاه اینترمیامی را افزایش داده بلکه بر کل لیگ تاثیر گذاشته و باعث بیشتر دیده شدن بازی‌های فوتبال آمریکا شده است.

علاوه بر همه اینها، تعداد دنبال‌کننده‌های حساب اینستاگرام اینترمیامی افزایش چشمگیری داشت. اینترمیامی پیش از ورود مسی تنها ۱٬۰۶ میلیون دنبال‌کننده داشت اما با آمدن مسی به میامی تعداد دنبال‌کننده‌ها به ۱۵ میلیون نفر رسیده و روز به روز بر تعداد مخاطبین این صفحه افزوده می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید: مقایسه تأثیر لیونل مسی در لیگ MLS آمریکا با دورانی که دیوید بکام آمد/ قابل مقایسه نیستند؛ تفاوت‌شان در چیست؟

تأثیر باورنکردنی لیونل مسی در اینستاگرام/ دنبال‌کننده‌های صورتی‌ها ۱۵ برابر شد!

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.