تخصیص ۱۳۰ میلیارد ریال برای توسعه اردوگاه‌های دانش‌آموزی اردبیل

تخصیص ۱۳۰ میلیارد ریال برای توسعه اردوگاه‌های دانش‌آموزی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری عصر یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: ۱۳۰ میلیارد ریال برای توسعه اردوگاه‌های مقدس اردبیلی، فرزندان امام (ره) و مجموعه ورزشی شهید رجایی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با کمبود فضای آموزشی روبه‌رو است به طوری که پایین بودن سرانه فضای دانش آموزی از میانگین کشوری دغدغه بزرگی برای ما در آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل فرسودگی ساختمان‌های آموزشی و اداری آموزش و پرورش استان اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: ما نیازمند تعمیر و تجهیز این فضاهای اداری در سطح استان هستیم که با توجه ویژه استاندار و در قالب مصوبات شورای آموزش و پرورش گام‌های مهمی در راستای رفع این مشکلات و کمبودهای برداشته‌ایم.

در این دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل نیز با تاکید بر اهمیت نقش آموزش و پرورش در توسعه و اعتلای کشور اظهار کرد: حمایت از آموزش و پرورش وظیفه همه دستگاه‌های مسئول است.

داود شایقی افزود: با توجه به مصوبه بازدید استاندار اردبیل دستور تخصیص اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریالی برای توسعه اردوگاه‌های مقدس اردبیلی و فرزندان امام (ره) و مجموعه ورزشی شهید رجایی اردبیل صادر شده است.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همکاری‌های لازم را به منظور اختصاص اعتبار مناسب برای تعمیر و تجهیز فضاهای اداری را انجام می‌دهد.

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.