تاکید امام جمعه بغداد بر لزوم مقابله با شبیخون فرهنگی غرب

تاکید امام جمعه بغداد بر لزوم مقابله با شبیخون فرهنگی غرب – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سید یاسین الموسوی از علمای مطرح عراق با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) گفت: امام حسین (ع) می فرماید: «آیا مشاهده نمی کنید که به حق عمل نمی شود و از باطل نهی نمی گردد»، امام حسین(ع) دلیل قیام خود را امر به معروف و نهی از منکر معرفی کرده است.

امام جمعه بغداد: ملت حسینی عراق زیر سلطه آمریکا نمی‌روندامام جمعه بغداد: آمریکا به طور مستمر حاکمیت عراق را نقض می‌کند

وی اظهار داشت: امام حسین (ع) به عنوان امام جامعه نمی توانست میدان را خالی کند و در گوشه ای بنشیند، به همین سبب راه قیام انتخاب کرد.

امام جمعه بغداد در ادامه با اشاره به یاری طلبیدن امام حسین (ع) در روز عاشورا بیان داشت: امام(ع) سه بار ندای «هل من ناصر ینصرنی»، سر داد و در هر بار چند نفر به او پیوستند، اما آیا این چند نفر چه کمکی از لحاظ نظامی می‌توانستند به امام کنند.

وی درباره اتباط قیام کربلا و اوضاع کنونی کشورهای اسلامی گفت: وضعیت کنونی ما نیز به شدت نیازمند عمل به امر به معروف و نهی از منکر در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره است تا با این کار اوضاع به نحو مثبت تغییر کرده و بتوانیم با شبیخون فرهنگی غرب مقابله کنیم.

الموسوی در پایان با اشاره به هجوم بزرگ غرب به اسلام اصیل و تشیع بیان داشت: اکنون غرب به سردمداری آمریکا و اسرائیل به دنبال نابودی کامل تشیع به عنوان مصداق اسلام محمدی اصیل است و ممنوعیت پوشیدن حجاب در مدارس فرانسه تنها نمونه ای از مبارزه غرب علیه تشیع است، زیرا حجاب شیعیان برگرفته از حجاب زینب کبری (س) است.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.