تکرار ادعاهای ضد ایرانی رئیس موساد؛ ارسال سلاح‌های روسی موجودیت ما را تهدید می‌کند!

تکرار ادعاهای ضد ایرانی رئیس موساد؛ ارسال سلاح‌های روسی موجودیت ما را تهدید می‌کند!

اکوایران: رییس سازمان موساد گفت فروش سلاح های روسی به ایران امنیت و شاید حتی موجودیت ما را با خطر حتمی روبه‌رو کند.

تکرار ادعاهای ضد ایرانی رئیس موساد؛ ارسال سلاح‌های روسی موجودیت ما را تهدید می‌کند!

به گزارش اکوایران، رئیس سازمان جاسوسی موساد اسرائیل روز یکشنبه ادعا کرد که اسرائیل آماده حمله به «قلب تهران» برای تلافی آن چیزی است که او تلاش ایران برای ضربه زدن به اهداف اسرائیلی در سراسر جهان خوانده است.

به نوشته ای‌بی‌سی نیوز، دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی موساد اسرائیل، در یک کنفرانس امنیتی در دانشگاه رایشمن ادعا کرده که اسرائیل و متحدانش طی سال گذشته 27 حمله را در اروپا، آفریقا، جنوب شرق آسیا و آمریکای جنوبی خنثی کردند.

بارنیا در بخش دیگری از سخنان خود، با تکرار ادعاهای همیشگی مدعی شد که ایران قصد داشت علاوه بر هواپیماهای بدون سرنشین، موشک های کوتاه و میانبرد به روسیه بفروشد که جلوی این قرارداد گرفته شد. هم‌چنین ایران قصد دارد سلاح های مختلفی را به روسیه بفروشد که با این اقدام نیز مقابله خواهد شد.

او هم‌چنین با اشاره به افزایش همکاری‌های نظامی تهران و مسکو گفت فروش سلاح های روسی به ایران امنیت و شاید حتی موجودیت ما را با خطر حتمی روبه‌رو کند.

در همین رابطه:

  • تشدید اختلاف مقامات اسرائیل درباره ایران

منبع: اکوایران

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.