۱۵۳ گروه جهادی امر به معروف در کرمان تشکیل شده است

۱۵۳ گروه جهادی امر به معروف در کرمان تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شجاع حیدری به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: ۱۵۳ گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمان تشکیل شده که در ۱۸ عرصه فعالیت خود را در حوزه این ۲ فریضه الهی انجام می‌دهند.

شجاعی افزود: هر گروه جهادی از پنج تا هفت نفر تشکیل شده و تصمیم داریم جمعیت ۱۵ هزار نفری را برای انجام امر به معروف و نهی از منکر در قالب گروه‌های جهادی سازماندهی کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در کرمان ۶۰۰ شورای امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌ها، ادارات، اصناف و…تشکیل شده و در تمام شهرستان‌های این استان نیز شورای امر به معروف فعال است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان بیان کرد: فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر از فعالیت محوری به سمت برنامه محوری رفته است.

وی تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی، امر به معروف در سه حوزه مردم نسبت به حکومت، مردم نسبت به مردم و حکومت نسبت به مردم تعریف می‌شود.

شجاع حیدری بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر حقی برای مردم نسبت به عملکرد حکومت محسوب می‌شود و هیچ مجموعه‌ای از سیطره این واجب دینی خارج نیست و هیچ فردی حق ندارد در برابر آن مانع ایجاد کند، زیرا جرم حساب می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان اظهار داشت: هفته اول محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و شعار امسال این هفته «امر به معروف و نهی از منکر، نهضت حسینی و جامعه متعالی» است.

شجاع حیدری تصریح کرد: امر به معروف سیطره وسیعی دارد و ۱۸ عرصه در این زمینه احصا شده است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نباید در سایه قرار گیرد تاکید کرد: نسیم و تراوش این ۲ واجب الهی باید کام انسان‌ها را شیرین کند و نباید در برابر امر به معروف و نهی از منکر جبهه گیری شود، زیرا هدف تقویت، رشد و تعالی انسانی است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.