دفاع مقدس تهدید بزرگ جنگ هشت ساله را به فرصت تبدیل کرد

دفاع مقدس تهدید بزرگ جنگ هشت ساله را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، جعفر توان صبح امروز در جلسه هماهنگی، برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های شهرستانی چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تبیین دوران دفاع مقدس با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب، در حرکت در مسیر تمدن اسلامی و تبدیل تهدیدهای بزرگ به فرصت‌های بزرگ بسیار تاثیرگذار است.

توان اضافه کرد: ملت رشید ایران اسلامی در جنگ هشت ساله و اکنون با تکیه بر تولید ملی، اعتماد به نیروی جوان، روحیه جهادی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است.

فرماندار سقز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: فوّران انقلاب، قدرت انقلاب، رهبری حضرت امام خمینی و خصوصیات ملت ایران، توانست تهدید بزرگ جنگ هشت ساله را به فرصت تبدیل کند.

وی، گسترش، انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت به نسل حال و آینده و علاقه‌مندان به فرهنگ متعالی دفاع مقدس را از اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.

فرماندار سقز با تقدیر از هفت سال سلحشوری و پایمردی رزمندگان و ملت ایران اسلامی، بر برنامه‌سازی، تدوین برنامه‌های خلاقانه و حضور منجسم در برنامه‌ها، تاکید کرد.

جباری، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز هم اظهار داشت: تعداد ۲۱۲ برنامه تدوین شده که تعدادی برنامه شاخص در سطح شهرستان اجرا و سایر برنامه‌ها درون‌سازمانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است افتتاح پروژه‌ها و طرح‌ها، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا و شهدای آبروی محله، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، پیاده‌روی خانوادگی، پویش خون، ویزیت رایگان و اجرای برنامه‌های قرآنی، بصیرتی، فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان سقز خواهد بود.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.