طرح مدد «مهارت و درآمد دانشجویی» در دانشگاه تفرش اجرا می‌شود

طرح مدد «مهارت و درآمد دانشجویی» در دانشگاه تفرش اجرا می‌شود

سهیل واشقانی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تفرش اظهار کرد: تفاهم‌نامه طرح مدد «مهارت و درآمد دانشجویی» بین پنج دانشگاه کشور از جمله دانشگاه ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان در محل ستاد خیرین وزارت علوم، بین دانشگاه تفرش و مصطفی قلم‌چی خیر و طراح طرح مدد، مبادله شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ضرورت تشویق دانشجویان به امر مهارت آموزی و ایجاد کسب و کار ارزان عنوان و تصریح کرد: پس از اجرای موفقیت آمیز طرح مدد در دانشگاه خوارزمی (از سال 1399) و توسعه این طرح در دو دانشگاه نیشابور و صنعتی شاهرود در سال 1401، توسعه مجدد این طرح در دو دانشگاه یاسوج و مراغه در بهار سال 1402، پیوستن پنج دانشگاه ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان در این جلسه با امضای تفاهم نامه فیمابین، بنابراین طرح مدد (مهارت و درآمد دانشجویی) در 10 دانشگاه دولتی اقصی نقاط کشور اجرایی شده است.

به گفته وی طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد)، با هدف تسهیلگری اشتغال دانشجویان، در دو حوزه مهارت آموزی و اجرایی کردن ایده‌های کسب و کار ارزان دانشجویی، بعنوان همکار بنیادهای خیرین حامی دانشگاه‌ها، فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

پایان پیام

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.