محل دیدار صنعت نفت و استقلال مشخص شد

محل دیدار صنعت نفت و استقلال مشخص شد

در چارچوب هفته نخست بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس روز جمعه ۱۳ مرداد ماه از ساعت ۲۱:۳۰ صنعت نفت آبادان در خانه باید به مصاف شاگردان جواد نکونام در استقلال برود.

با توجه به نواقص و ایراداتی که ورزشگاه تختی آبادان دارد، سازمان لیگ به مدیران این تیم اعلام کرده اگر قرار باشد این تیم آبادانی در این ورزشگاه از حریفان خود در لیگ بیست و سوم میزبانی کند، باید نواقص مطرح شده را بر طرف کند. از همین رو طی مذاکرات صورت گرفته و با هماهنگی مدیران این باشگاه، شرکت عملیات بهسازی پالایشگاه آبادان در سه شیفت پروژه بازسازی این ورزشگاه را بر عهده گرفته است.

از همین رو روز گذشته مسئولان سازمان لیگ از امکانات و آخرین وضعیت ورزشگاه تختی آبادان دیدن کردند و با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد بعد از این بازدید سازمان لیگ مجوز بازی صنعت نفت و استقلال در این ورزشگاه صادر کرده تا بدین ترتیب شاگردان عبدالله ویسی در آبادان پذیرایی آبی‌پوشان پایتخت باشند.

گفتنی است اگرچه مجوز بازی در ورزشگاه تختی آبادان توسط سازمان لیگ صادر شده اما ممکن است این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود. شورای تامین استان خوزستان و شرکت پالایشگاه آبادان دو ارگانی هستند که در خصوص حضور تماشاگران در این بازی تصمیم گیری خواهند کرد و باید دید انها چه تصمیمی را در خصوص حضور تماشاگران در این بازی اتخاذ خواهند کرد.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.