8 زخمی بر اثر انفجار در کارخانه‌ای در ایلینوی آمریکا

8 زخمی بر اثر انفجار در کارخانه‌ای در ایلینوی آمریکا – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اثر وقوع انفجار در کارخانه فرآوری مواد غذایی آرچر دنیلز میدلند (ADM) در شهر دکاتور در ایلینوی آمریکا دستکم 8 نفر زخمی شدند.

سی‌ان‌ان به نقل از مسئولان کارخانه اعلام کرد این انفجار ساعت 7 بعدازظهر دیروز به وقت محلی در مجتمع فرآوری کارخانه رخ داد و باعث زخمی شدن دستکم 8 نفر شد که همه مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.

مقامات کارخانه اظهار کردند که هنوز نمی توانند علت وقوع این انفجار را تایید کنند و تحقیقات و بررسی ها در این زمینه آغاز شده است.

علاوه بر این هنوز مشخص نیست که آیا این انفجار به تجهیزات فرآوری غذا آسیب رسانده است یا خیر.

گفتنی است شعبه دکاتور این شرکت غذایی به عنوان بزرگترین تاسیسات غذایی جهانی، کارخانه ای برای خردکردن سویا و یکی از بزرگترین آسیاب های آبی ذرت در جهان است. این کارخانه همچنین ظرفیت تولید سالانه 375 میلیون گالون سوخت زیستی اتانول را داشته و همین امر باعث شده از این لحاظ تبدیل به بزرگترین کارخانه جهان شود.

انفجار در تأسیسات پتروشیمی لوئیزیانای آمریکا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.