هاشمی: قهرمانان با وجود کمبودها و تحریم‌ها با عملکردشان دشمنان را بیش از پیش ناامید کردند

هاشمی: قهرمانان با وجود کمبودها و تحریم‌ها با عملکردشان دشمنان را بیش از پیش ناامید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی در مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران و بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی در حضور رئیس جمهور اظهار داشت: حضور ارزشمند رئیس جمهور در این نشست صمیمانه مهر تأییدی است بر درایت رئیس جمهوری که دوستدار و قدردان قهرمانان بوده و وفای به عهد را سرلوحه اعمال خویش و ودولتش قرار داده است، قهرمانانی که علی رغم کمبودها و تحریم ها و جنگ اقتصادی با دلاوری ها و رشادت‌ها در میادین بین المللی ورزش با تزریق نشان و شادی به جامعه و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران دل مردم ایران را شاد کردند. آنها با عملکرد خود دشمنان ایران اسلامی را بیش از پیش ناامید کردند.

وی ادامه داد: آقای رئیسی بر شما پوشیده نیست که امروزه با توجه به شرایط موجود در جهان عرصه ورزش به یکی از کانون های اصلی جنگ نرم تبدیل شده است و قهرمانان ورزشی به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران مسئولیت صیانت و عرضه معرفت های ایران اسلامی را در میادین بزرگ جهانی بر عهده گرفته‌اند. آنان دلیر مردان و زنانی از کتب حاج قاسم هستند که می دانند با هر حضور و توفیق کسب عناوین قهرمانی تلاش دشمن را برای ایجاد فرافکنی و کاشت بذر ناامیدی در میان مردم علی الخصوص نوجوانان و جوانان نقش برآب می‌کنند. به ویژه حضور دختران با حجاب اسلامی عزمت زن مسلمان ایرانی را در مقیاس جهانی را بارها تکرار می کند که ورزش بدون ارزش برای جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.

ادامه دارد…

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.