لوئیس روبیالس در مورد استعفای خود چه گفت؟/ من از شرافتم دفاع خواهم کرد…

لوئیس روبیالس در مورد استعفای خود چه گفت؟/ من از شرافتم دفاع خواهم کرد...

لوئیس روبیالس دیگر رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نخواهد بود. او این خبر را در مصاحبه‌ای در لندن با پیرز مورگان اعلام کرد. روبیالس که توسط فیفا به مدت ۹۰ روز از سمت خود تعلیق شده تأیید کرده که استعفا می‌دهد و پس از پایان تحریم‌ها به سمت خود بازنخواهد گشت.

در یک مصاحبه دو ساعته که پیش‌نمایش کوتاهی از آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، روبیالس استعفای خود را اعلام کرد و گفت که به پست خود بازنمی‌گردد. «استعفا؟ بله، باید این کار را انجام دهم زیرا نمی‌توانم به کارم ادامه دهم. این تصمیم را پس از اطمینان از اینکه جدایی‌ام به ثبات کمک می‌کند می‌گیرم، ثباتی که به ما امکان می‌دهد جام‌جهانی ۲۰۳۰ را به کشورمان بیاوریم.»

در همین راستا، روبیالس تایید کرد که قبلا استعفای خود را ارائه کرده است. من استعفای خود را به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کردم. پس از تعلیق از سوی فیفا به علاوه بقیه پرونده‌هایی که علیه من آغاز شد، مشخص است که نمی‌توانم به سمت خود بازگردم.»

روبیالس همراه با این مصاحبه تصمیم خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد و نظرات خود را در مورد تمام اتفاقات پس از فینال جام جهانی زنان در قالب یک نامه توضیح داد. او در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «من از شرافت خود دفاع خواهم کرد. از بی‌گناهی خود دفاع خواهم کرد. من به آینده ایمان دارم. به حقیقت ایمان دارم. از همه شما متشکرم.» همراه با اموجی پرچم اسپانیا.

او در نامه همچنین تایید کرد که از سمت خود به عنوان نایب رئیس یوفا کناره‌گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

  • لوئیس روبیالس سرانجام از ریاست استعفا کرد
  • دفاع وودی آلن از لوئیس روبیالس؛ این فقط یک بوسه بود نه تجاوز!/ کجای این کار اشتباه است؟

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.