ماندگاری گرد و غبار در آسمان مشهد تا فردا

ماندگاری گرد و غبار در آسمان مشهد تا فردا

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی قاینی‌پور در رابطه با وضعیت آلودگی هوای مشهد و استان، اظهار کرد: گرد و غبار هم‌اکنون در بیشتر مناطق این استان پدیده غالب است که این پدیده تا بامداد فردا، سه‌شنبه ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: پدیده گرد و خاک به دلیل ورود جریانات پرفشار شمالی رخ داده که علاوه بر گرد و غبار موجب کاهش دما نیز شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین از فردا شاهد وقوع بارش‌های پراکنده و رگباری در نواحی شمالی و کوهستانی خواهیم بود که این موضوع نیز دمای هوا را کاهشی‌تر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: کاهش دمای امروز مشهد تا این لحظه نسبت به روز گذشته حدود هشت درجه سلسیوس بوده است که مناطق شمالی استان بین هشت تا ۱۰ درجه و مناطق جنوبی نیز بین سه تا پنج درجه کاهش دما را نسبت به روز گذشته ثبت کرده‌اند.

قاینی پور خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با کمینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۴۴ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند و کلانشهر مشهد نیز نوسانات دمایی ۱۹ تا ۳۵ درجه را به ثبت رسانده است.

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.