۱۷۰ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی اول مهر روانه مدرسه می‌شوند

۱۷۰ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی اول مهر روانه مدرسه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد جمالی آرند پس از بازدید از مانور بازگشایی مدارس شهر یاسوج گفت: از اهداف اجرای مانور بازگشایی مدارس در مدارس ساماندهی به موقع نیروی انسانی، آماده‌سازی فضاهای آموزشی ، شاداب سازی و فراهم کردن تجهیزات موردنیاز جهت امر تدریس در مدارس است.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 170 هزار دانش آموز در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد اول مهرماه روانه کلاس‌های درس شوند که قریب به 17 هزار نفر آنان کلاس اولی هستند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار امیدواری کرد : با تلاش و پیگیری مدیران وعوامل اجرایی مدارس و همکاری اولیاء ، دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد در اول مهرماه در کلاسهای درس، حضوری باشکوه، با انگیزه و شاد داشته باشند.

جمالی در پایان تاکید کرد: تقویت و ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس دولتی و کم برخوردار از اولویت‌های مهم آموزش وپرورش استان است که با جدیت دنبال خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.