آخرین خبر در مورد جذب مهاجم؛ فیلیپه کایسدو هنوز امضا نکرده است!

فیلیپه کایسدو هنوز قراردادی با باشگاه پرسپولیس امضا نکرده است.

به گزارش طرفداری، در حالی که در آخرین ساعات شب گذشته شایعه شد فیلیپه کایسدو قراردادش را با پرسپولیس امضا کرده اما پیگیری ها نشان می دهد هنوز تا این لحظه قراردادی امضا نشده است.

باشگاه پرسپولیس در ساعات ابتدایی بامداد دیروز بود که پس از توافق کامل با این مهاجم اکوادوری قرارداد 2 ساله را برای این بازیکن ایمیل کرده تا کایسدو با امضای این قرارداد به پرسپولیس بپیوندد اما خلاف ادعاهای شب گذشته برخی رسانه های رسمی و مجازی، هنوز قرارداد از سوی این بازیکن امضا نشده است.

فیلیپه کایسدو در همین ارتباط به ایجنتش اعلام کرده در حال مشورت با خانواده و مهاجم هایی که پیش از این در ایران بازی کرده اند است و به همین دلیل تا به این لحظه هنوز از امضای قرارداد خبری نیست.

معمولا بازیکنانی با پیشینه خوب فیلیپه کایسدو برای انتقال به باشگاه های دیگر نیاز به زمان بیشتری دارند اما واقعیت این است پرسپولیس زمان زیادی ندارد و بی شک اگر تا چند ساعت آینده خبری از امضای قرارداد نشد، پرسپولیس به سراغ گزینه دیگری خواهد رفت.

به هر روی به نظر می رسد تکلیف مهاجم پرسپولیس تا امشب مشخص می شود و باید دید جای خالی لیست پرسپولیس را فیلیپه کایسدو پر می کند یا یک مهاجم دیگر.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.