نقش محوری در هیئت دختران حاج قاسم استان خوزستان

نقش محوری در هیئت دختران حاج قاسم استان خوزستان

خبرگزاری مهر- هیأت خبرنگار: الهه عظیم زاده مسئول هیئت فرهنگی جهادی دختران حاج قاسم استان خوزستان، از خیمه عزای دختران حاج قاسم خبر داد.
وی گفت: هیئت فرهنگی جهادی دختران حاج قاسم همانند سال‌های گذشته مراسم عزای سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) را در دهه‌ی اول محرم ۱۴۴۵، اقامه می‌کند. مراسم با وجود خادمین، راویان و مجری دهه هشتادی رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است.
عظیم زاده افزود: نوجوانان دهه هشتادی که نقش محوری در هیئت دخترانه‌ی خود دارند، بخش‌هایی جذاب برای هم سن و سال‌های خودشان مانند میزبانی و گفتگو با همسر شهید مدافع حرم، هم‌صحبتی با خادمین و روایت گویی های عاشقانه تدارک دیده‌اند. علاوه بر این‌ها، سخنرانی، روضه و سینه زنی بخش‌های ثابت هر شب است.
این فعال فرهنگی ادامه داد: بیان معارف در این مراسم‌ها توسط اساتید برجسته حوزه نوجوانان و در راستای تبیین نقش دختران نوجوان امروز و مادران آینده می‌باشد. محتوای این سخنرانی‌ها برگرفته از چیستی و چگونگی نقش آنها در جامعه با تمام چالش‌های سن خودشان است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.