اولین تصاویر واقعی از سامسونگ گلکسی S23 FE در فضای وب منتشر شد

آژانس رگولاتوری چینی TENAA تصاویر زنده جدیدی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S23 FE را منتشر کرده است. بدین‌ترتیب همه چیز به سمت رونمایی قریب‌الوقوع از این محصول به پیش می‌رود.

تصاویر منتشر شده در پایگاه داده TENAA مطابق روال مرسوم جزو بزرگ‌ترین و باکیفیت‌ترین تصاویر نیستند؛ اما با بررسی آنها می‌توان دریافت که گلکسی S23 FE عملا مدل شبیه‌سازی شده گلکسی S23 محسوب می‌شود.

آژانس رگولاتوری TENAA نه تنها تصاویر بلکه ویژگی‌های سامسونگ گلکسی S23 FE را فاش کرده است. بر اساس اطلاعات لو رفته توسط این نهاد، گوشی آینده سری Fan Edition احتمالا مجهز به نمایشگر اولد با طول قطر 6.3 اینچ، رزولوشن 2340×1080 پیکسل، دوربین جلویی 10 مگاپیکسلی، سیستم دوربین پشتی با سنسورهای 50، 12 و 8 مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت 4370 میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

این گوشی هوشمند با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. از سوی دیگر وزن دستگاه نیز برابر با 210 گرم خواهد بود.

این مطلب را نیز بخوانید: لیست قیمت گوشی‌‌های سامسونگ در بازار ایران این مطلب را نیز بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ در رده‌های قیمتی مختلف

نوشته اولین تصاویر واقعی از سامسونگ گلکسی S23 FE در فضای وب منتشر شد اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.