تداوم اجرای طرح‌های هادی در روستاهای گرمی

تداوم اجرای طرح‌های هادی در روستاهای گرمی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی رحیمی ظهر دوشنبه در بازدید از روستاهای گرمی اظهار کرد: اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان گرمی با هدف توسعه و پیشرفت ادامه دارد.

وی از افتتاح طرح هادی روستای «اصغرخانلو» خبر داد و گفت: اجرای این طرح هادی به صورت بهسازی و آسفالت معابر داخل روستا همزمان با هفته دولت آغاز شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرمی بیان کرد: میزان عملیات اجرایی طرح هادی روستای «اصغرخانلو» ۴ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت است که این عملیات عمرانی با اعتباری حدود ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی قیر رایگان اجرایی شده است.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی در روستای قلعه برزند شهرستان گرمی خاطرنشان کرد: این طرح نیز با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال انجام گرفت است.

وی افزود: همچنین طرح هادی در روستا های «ملالار» با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و «عسگرخانلو» با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال که هر دو روستا از توابع شهرستان انگوت می‌باشند، انجام گرفته است.

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.