پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی ضرورت دارد

پیشگیری از  تخلفات و جرائم انتخاباتی ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو بعدازظهر امروز در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان اردبیل که در سالن جلسات دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد، با تشریح اهمیت انتخابات و برگزاری سالم و پرشور آن با اشاره به برگزاری انتخابات‌های مختلف و موفق در استان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در دستورالعمل ارسالی از مرکز در امر برگزاری انتخابات سالم و عادلانه بر آن تاکید شده است؛ توجه به مقوله پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در تمام مراحل انتخاباتی اعم از قبل، حین و بعد از انتخابات است.

وی افزود: از همین رو ضروری است تا تمامی دستگاه‌های اجرایی در هماهنگی و همکاری با یکدیگر بتوانند ضمن پیشگیری از تخلفات انتخاباتی زمینه‌های حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان راهکارهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم علاوه بر تعیین افراد مومن، متعهد و مجرب در هیات‌های نظارتی انتخابات بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ابزارهای آگاهی‌دهی و اطلاع‌رسانی، استفاده از ظرفیت‌های رسانه ملی و فضای مجازی است که جا دارد مسؤولان امر با تولید و ارایه محتویات لازم گام‌های جدی در امر جلب مشارکت‌های مردمی و نیز پیشگیری از تخلفات انتخاباتی بردارند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.