لیست شرکت‌های تولید محتوا

لیست شرکت‌های تولید محتوا

برای تولید محتوا چند راه پیش روی شماست اما مطمئن‌ترین راه، سپردن تولید محتوا به شرکت‌های فعال در این زمینه است. در این مطلب شما را با بهترین شرکت‌های تولید محتوا آشنا می‌کنیم.

اگر قصد شروع یک کسب و کار دیجیتالی را دارید یا همین حالا دارید با موانع روبروی‌تان دست و پنجه نرم می‌کنید، ما راهکار ساده‌ای به نام تولید محتوای حرفه‌ای را برای رشد یا برون رفت از شرایطی که در آن قرار دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما برای این کار از چه شرکتی باید کمک بگیریم؟ در این مطلب لیست شرکت‌های برتر تولید محتوا را به شما معرفی می‌کنیم.

شرکت‌های برتر در زمینه تولید محتوا

هرکدام از شرکت‌های تولید محتوا ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که همین ویژگی‌های آن‌ها را از سایران متمایز می‌کند. به طور مثال برخی از شرکت‌ها تنها ارتباط بین کارفرما و فریلنسر را برقرار می‌کنند. برخی دیگر نویسندگان چیره‌دستی دارند که متخصص تولید محتوای متنی هستند و تعدادی هم با فراهم کردن سخت‌افزارهای لازم، در تولید محتوای مالتی مدیا (ویدئوی و صوتی) تخصص دارند. این شرکت‌ها با هرتخصصی که دارند می‌توانند در تولید محتوای حرفه‌ای کمک حال شما باشند. در ادامه لیستی از بهترین شرکت‌های تولید محتوا را باهم مرور می‌کنیم.

  • محتوانت

  • ترجمه بازار

  • رایا مارکتینگ

  • نوین

  • الوکانتنت

  • کارلنسر

  • ترجمانت

  • فایور

شرکت محتوانت

مجموعه‌ای واقع در شهر کرج که موفق به دریافت جایزه بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در جشنواره وب و موبایل ایران شده است. محتوانت، با کمک تیمی از نویسندگان حرفه‌ای، تمرکز خود را روی تولید محتوای متنی فارسی، انگلیسی و حتی سایر زبان‌های زنده دنیا گذاشته است. نویسندگان این مرکز پس از شرکت در آزمون نویسندگی جذب شده و اکثر آن‌ها در کنار نویسندگی، مترجمان حرفه‌ای نیز هستند. شرکت محتوانت علاوه بر محتوای متنی، سایر محتوا مثل تولید محتوای چندرسانه‌ای (موشن‌گرافیک، پادکست و…) را هم تولید می‌کند. به طور کل هر محتوایی که امکان تولید داشته باشد در این شرکت دیجیتال مارکتینگ به سرانجام می‌رسد. برای سفارش محتوا از این شرکت می‌توانید عبارت محتوانت را در گوگل جستجو کنید.

لیست شرکت‌های تولید محتوا

شرکت ترجمه بازار

شاید شماهم از آن دست متقاضیانی باشید که قصد تولید محتوای ترجمه‌ای را دارند. اگر چنین است، مجموعه ترجمه بازار را به شما معرفی می‌کنیم. ترجمه بازار مجموعه‌ای با قدمت 10 ساله‌ است که به عنوان یک شرکت تولید محتوا شناخته می‌شود. شما در وب سایت ترجمه بازار علاوه‌بر ترجمه متون می‌توانید انواع محتوای متنی به زبان فارسی یا محتوای ترجمه شده به تمام زبان‌های زنده دنیا را به‌راحتی سفارش دهید. ویژگی اصلی ترجمه بازار استفاده از مترجمانی است که سال‌ها تجربه ترجمه کردن متون انگلیسی را دارند. اگر کسب و کاری دارید که هدفتان یافتن بازارهای بین‌المللی است، ترجمه بازار گزینه عالی برای تولید محتوا به زبان انگلیسی، ترکی، عربی یا روسی است.

لیست شرکت‌های تولید محتوا

شرکت رایا مارکتینگ

رایا مارکتینگ مجموعه‌ای برای تولید انواع محتواست. از محتوای متنی گرفته تا ویدئویی و صوتی. تفاوت این شرکت با سایر شرکت‌های حاضر در لیست، فریلنسر یا دورکار بودن اغلب نویسندگان این مجموعه است.

شرکت نوین

شرکت نوین از شرکت‌هایی است که علاوه‌بر خدمات آموزشی، در زمینه تولید محتوا هم حرفی برای گفتن دارد. این شرکت شامل چند زیر مجموعه است که می‌تواند گزینه خوبی برای تولید محتوای ویدئویی، مخصوصا محتوای اینستاگرام باشد.

شرکت الوکانتنت

این شرکت که خود را پلتفرم خدمات تولید محتوا می‌داند، یکی دیگر از مجموعه‌های تولید محتوا در کشور است که با محوریت یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در حال ارائه خدمات تولید محتوا در تمام زمینه‌هاست.

شرکت کارلنسر

کارلنسر یک مجموعه قوی در زمینه برون‌سپاری پروژه است. این شرکت با طراحی یک پلتفرم اختصاصی توانسته است ارتباط خوبی بین کارفرما و فریلنسر برقرار کند. اگر به دنبال کار با فریلنسرها هستید، کارلنسر بهترین گزینه پیش روی شماست.

شرکت ترجمانت

شرکت ترجمانت یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ترجمه متون تخصصی به فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی و روسی است. این مجموعه شامل مترجمانی است که متون تخصصی را برای کسب و کارهای بین‌المللی تولید می‌کند. با برون‌سپاری محتوا به مجموعه ترجمانت، از تجربیات مترجمین در حوزه‌های اقتصاد، بازرگانی، مدیریت و… بهره‌مند خواهید شد.

شرکت فایور

اگر قصد کار با فریلسنرهای خارجی را دارید می‌توانید از سایت فایور کمک بگیرید. در این سایت خدمات زیادی توسط فریلنسرها ارائه می‌شود که یکی از آن‌ها تولید محتواست. البته این انتخاب شما تبعات مالی نیز دارد و باید پرداخت‌های دلاری داشته باشید. اگر این موضوع برای شما مهم نیست می‌توانید از خدمات تولید محتوای فایور استفاده کنید.

تصمیم با شماست! با کدام شرکت همکاری می‌کنید؟

برای تولید محتوا لازم نیست هفته‌ها را صرف یادگیری و آزمون و خطا کنید. کافی‌ست با یکی از برترین شرکت‌های تولید محتوا تماس گرفته و از آن‌ها برای تولید محتوا کمک بگیرید. با این کار صرفه‌جویی زیادی در وقت و هزینه بازاریابی محتوا خواهید داشت. ما در این مطلب سعی کردیم شما را با لیستی از شرکت‌های تولید محتوا آشنا کنیم تا متناسب با نیاز خودتان بهترین شرکت را انتخاب کنید.

منبع: خبرآنلاین