رکوردشکنی هانسی فلیک با اخراج از هدایت تیم ملی آلمان

رکوردشکنی هانسی فلیک با اخراج از هدایت تیم ملی آلمان عجیب‌ترین نکته اخراج وی از نیمکت ژرمن‌هاست چراکه وی اولین مربی اخراجی تاریخ فوتبال ملی آلمان است!

به گزارش انصاف ورزشی، هانسی دیتر فلیک سرمربی تیم ملی آلمان روز گذشته و پس از شکست تحقیرآمیز 4 بر 1 برابر ژاپن از کار خود برکنار شد روزگار بسیار تلخش در مانشافت به پایان برسد.

میزبان جام ملت‌های اروپا 2024 حالا سرمربی دیگری را بر روی نیمکت خود در یورو 2024 خواهد داشت که از یولیان ناگلزمن و زین الدین زیدان به عنوان گزینه‌های جانشینی فلیک نامبرده می‌شود؛ هرچند رودی فولر سرمربی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 مربی موقت مانشافت خواهد بود.

رکوردشکنی هانسی فلیک با اخراج از هدایت تیم ملی آلمان
(رودی فولر مربی موقت آلمان)
رکوردشکنی هانسی فلیک با اخراج از هدایت تیم ملی آلمان

اما فلیک که پس از کسب 6 گانه تاریخی با بایرن مونیخ جای خود را در نیمکت باواریایی‌ها به یولیان ناگلزمن داد روزگار عجیبی و ناموفقی را در تیم ملی پشت سر گذاشت و پس از حذف در دور گروهی جام جهانی 2022 حتی به یورو 2024 نرسید.

اما اخراج فلیک پس از باخت به ژاپن یک رکورد منفی و تاریخی را برای او به ارمغان آورد تا پس از ثبت تنها 6 گانه تاریخ فوتبال باشگاهی آلمان، فلیک بدل به اولین مربی اخراجی تاریخ فوتبال ملی آلمان شود.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان»؛ هانسی فلیک اولین مربی در تاریخ 123 ساله اتحادیه فوتبال آلمان است که از سمت خود برکنار می‌شود. تمام 10 مربی قبلی داوطلبانه از سمت سرمربیگری تیم ملی آلمان کنار کشیدند؛ در واقع سرمربی‌های تیم ملی آلمان پس از اتمام قرارداد خود با توافق با فدراسیون فوتبال آلمان جای خود را به سرمربی دیگری دادند اما فلیک به واسطه این اخراج رکوردی منفی و تاریخی را برای خود به ثبت رساند.

رکوردشکنی هانسی فلیک با اخراج از هدایت تیم ملی آلمان
رکوردشکنی هانسی فلیک با اخراج از هدایت تیم ملی آلمان

انتهای پیام

برچسب هاتیم ملی آلمان جام ملت های اروپا رودی فولر فلیک مانشافت ناگلزمن هانس فلیک هانسی دیتر فلیک یورو 2024منبع: انصاف نیوز

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.