بنز ۱۱۰ میلیارد ریالی در زنجان متوقف شد

بنز ۱۱۰ میلیارد ریالی در زنجان متوقف شد

به ګزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد طراقیه روز سه شنبه گفت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر حمل یک دستگاه خودرو سواری بنز با یک دستگاه کامیونت خودروبر، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی زنجان افزود: ماموران بعد از شناسایی مسیر تردد این خودروبر به محور اتوبان زنجان – قزوین اعزام شدند و حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری کامیونت حامل سواری بنز را رویت و متوقف کردند.

سردار طراقیه تصریح کرد: در بررسی اولیه مشخص شد خودروی مذکور فاقد مدارک و اعتبار پلاک عبور موقت است که با احراز تردد غیرقانونی به همراه کامیونت خودروبر به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی یادآور شد: کارشناسان ارزش تقریبی این مدل از سواری بنز را ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند که خودرو با دستور مقام قضایی تحویل انبار سازمان تعزیرات حکومتی استان شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.