شناسایی ۲۶۲ مورد تخلف اضافه تناژ در جاده‌های لرستان

شناسایی ۲۶۲ مورد تخلف اضافه تناژ در جاده‌های لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باتوجه‌به اهمیت نقش بار حمل شده بیش از ظرفیت مجاز وسیله نقلیه در کاهش ایمنی تردد، طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ با رویکرد شناسایی و برخورد با موارد تخلف تناژ بالا که آسیب بیشتری بر بستر و ابنیه فنی راه وارد می‌کند، از ابتدای سال جاری با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح مذکور در قالب گشت‌های مشترک به‌اتفاق پلیس‌راه استان و انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا، در کلیه محورها به‌خصوص در مبادی بارگیری (معادن) انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده از ابتدای سال جاری تا ۲۰ شهریورماه، مقدار ۲۶۲ تخلف در قالب ۳۹۸ تن بار بیش از ظرفیت مجاز توسط وسایل نقلیه مورد شناسایی و اعمال قانون قرار گرفته است.

شیروانی، عنوان کرد: این مقدار تناژ تخلف در مسافت ۱۱۶ هزار و ۴۳۶ کیلومتر در محورهای استان طی شده است.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز به جهت جلوگیری از تکرار تخلف و خسارت به سرمایه ملی با همکاری پلیس‌راه از جمله توقیف وسیله نقلیه در پارکینگ، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان و…. در دست اجرا است.

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.