ابتکار هیئت ثارالله همدان در رفع شبهه قابل تقدیر است

ابتکار هیئت ثارالله همدان در رفع شبهه قابل تقدیر است

حسین ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهداف دشمنان در کم‌رنگ کردن عزاداری‌ها اظهار کرد: همه ساله با ورود به ماه محرم و عزاداری سیدالشهدا بحث شبهات فضای مجازی توسط رسانه‌های معاند پر رنگ‌تر می‌شود و باید گفت این شبهات ثابت هستند و رنگ و لعاب این شبهات نسبت به روز و زمان تغییر می‌کند.

وی افزود: هیأت ثارالله همدان برنامه‌ای برای رفع این شبهات طراحی کرده است که به مدت ۱۲ شب از ۲۷ تیرماه تا ۶ مردادماه از ساعت ۲۲:۱۵ در حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین (ع) با حضور آیت الله حبیب شعبانی موثق، حجت الاسلام بلال مهران فر و مدرسان سواد رسانه‌ای حبیب میرزایی، مهدی قاسمی، ناصر قوامی و نفس گرم مصطفی میرزایی انجام می‌شود.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه در این برنامه قبل از سخنرانی به مدت ده دقیقه پاسخ به شبهات مطرح می‌شود، گفت: این مراسم به صورت آنلاین در فضای مجازی انتشار پیدا می‌کند.

ربیعی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، پاسخ به شبهه در هر برنامه، همزمان آیه مرتبط در ابتدا متخصص شبهه قرائت می‌شود که با پیوست و ریشه کامل قرآن به این شبهات پاسخ داده شود.

وی افزود: در سال جاری دشمن در تقابل به دین و تقابل به مسائل مردم وارد شده است و همه تلاش خود را برای ایجاد شبهه در بین مردم و جوانان برده است و می‌توان گفت بگونه‌ای جنگ احزاب به کار انداخته است و این برنامه با هدف رفع شبهه زدایی برگزار می‌شود.

ابتکار هیئت ثارالله همدان در رفع شبهه قائل تقدیر است

منبع: مهر