سارقان به عنف در شاهرود دستگیر شدند

سارقان به عنف در شاهرود دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی سرقت به عنف یک دستگاه گوشی تلفن همراه و وسایل شخصی در شهرستان شاهرود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی به حضور سریع مأموران در صحنه و انجام تحقیقات و اقدامات تخصصی در این زمینه اشاره کرد و افزود: سرانجام هویت سارقان شناسایی شد و با هماهنگی‌های لازم، طی انجام عملیات ضربتی و غافلگیرکننده ۲ سارق جوان که میانگین سن آنها بین ۱۸ تا ۲۰ سال بود، در منزل خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به کشف آلات و ادوات ارتکاب جرم در مخفیگاه سارقان، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده از متهمان پرونده به جرم خود اعتراف کردند و با هماهنگی قضائی به دادسرا معرفی شدند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.