قطارهای فوق العاده مشهد- زنجان و بالعکس راه اندازی شد

قطارهای فوق العاده مشهد- زنجان و بالعکس راه اندازی شد

منوچهر صفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه نخستین رام قطار ویژه هیئت‌های مذهبی استان ساعت ۱۵: ۲۰ شامگاه دیروز (دوشنبه) به سمت مشهد مقدس حرکت کرد، گفت: با توجه به فرارسیدن دهه آخر ماه صفر و همانند سال‌های قبل راه آهن شمالغرب کشور برای رفاه حال زائرین اعزام هیئت‌های مذهبی به مشهد مقدس را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده ۵۰۰ بلیت به صورت رفت طی روزهای ۲۰ و ۲۱ و ۵۰۰ بلیط برگشت نیز برای روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریورماه برای گروه‌های هدف در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور گفت: همچنین دومین رام قطار ویژه هیئت‌های مذهبی استان برای اعزام به مشهد مقدس ساعت ۲۰:۱۵ شامگاه سه شنبه ۲۱ شهریور است.

صفری افزود: همه تمهیدات لازم برای سفر هیئت‌های مذهبی استان به مشهد مقدس انجام شده است و راه آهن شمالغرب برای ارائه خدمات بهتر به همه مسافران تلاش ویژه دارد.

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.